السلام علیکم و رحمه الله

من خوبم و اومدم بگم نگرانم نباشید

اون اتوبوس که تصادف کرد خداروشکر ما نبودیم

الان تو لعابی هتل هستم با یک مشت عرب هیز

انشالله برگشتم کامل مینویسم چی شد چی نشد

جای شما تو مدینه نماز خوندم

اسم همه ارو آوردم

تو مکه هم هنوز نتونستم خوب برم کنار خدا جونم

اما از دور به یاد همه بودم

سعی کردم اسمس هم بدم اما اگر نرسیده مقصر من نیستم

فعلا بای بای