پست آخر
اگر روزی موفق شدم
پست جدید میذارم عکس میذارم
در غیر اینصورت وبلاگم آپ نمیکنم
نگرانم نباشید من خوبم و دارم زندگی میکنم
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۴ ساعت 18:8 توسط ღ•**•ღمعصومهღ•**•ღ
پست جدید میذارم عکس میذارم
در غیر اینصورت وبلاگم آپ نمیکنم
نگرانم نباشید من خوبم و دارم زندگی میکنم
سلام
واقعیت بگم
قبول دارم کمی گوشه گیر شدم
اما خوبم
هر چی درون خودم باشم بهترم
پس بی حوصله بودنم پا بی محبت بودنم نذارید
شرمنده از همه
میدونم خوب میشم
اما فعلا
برام دعا کنید و
ازم دلخور نباشید
ممنونم

پ.ن:از وزنم خبر ندارم
ایندقعه نوبتم نرفتم و تماس گرفتم گفتم ماه دیگه میام
رفتم به جاش حرم احتیاج داشتم به کمی آرامش
ماه دیگه حتما میرم
پ.ن:آدرس اینستگرام عوض کردم
اینه الان
athletic1394